לפני 10 שנים 8 חודשים - לפני 10 שנים 8 חודשים#1969מאת htectura
היי ענבל ..
הסתבכתי קצת עם הגדרת החומר זכוכית כזכוכית חלבית :
התחלתי בהגדרת החומר כ REFRACTION לא הבנתי מה ההגדרה ב-
texture editor לחומרים כמו זכוכית חלבית .
אני לא מצליח לקבוע את גודל התמונה שיוצאת ברינדור בדיוק כמו בתצוגת מסך ... שיחקתי עם הרזולוציה ועדיין לא מסתדר .. אני בכיוון ?!
תודה מראש
אבישי
קבצים מצורפים:
עריכה אחרונה: לפני 10 שנים 8 חודשים מאת ענבל תורי.
זכוכית חלבית היא תמיד קצת מסובכת.. אפשר לשנות את הצבע של זכוכית ללבן דרך הפרמטר שנקרא Fog color
שנמצא בהגדרות שכבת ה Refraction.
תוכל להתחיל מזכוכית צבעונית אחרת ולשחק עם הפרמטרים שלה.