לפני 9 שנים 3 שבועות - לפני 9 שנים 3 שבועות#1969מאת htectura
היי ענבל ..
הסתבכתי קצת עם הגדרת החומר זכוכית כזכוכית חלבית :
התחלתי בהגדרת החומר כ REFRACTION לא הבנתי מה ההגדרה ב-
texture editor לחומרים כמו זכוכית חלבית .
אני לא מצליח לקבוע את גודל התמונה שיוצאת ברינדור בדיוק כמו בתצוגת מסך ... שיחקתי עם הרזולוציה ועדיין לא מסתדר .. אני בכיוון ?!
תודה מראש
אבישי
זכוכית חלבית היא תמיד קצת מסובכת.. אפשר לשנות את הצבע של זכוכית ללבן דרך הפרמטר שנקרא Fog color
שנמצא בהגדרות שכבת ה Refraction.
תוכל להתחיל מזכוכית צבעונית אחרת ולשחק עם הפרמטרים שלה.