הי איסראא,
קודם כל- בוא נתחיל מהחיוביות: יצרת חלל מאוד נעים ובצעוניות משתלבת טוב ולא צריך עוד הרבה כדי שהוא יהיה מרונדר בצורה משכנעת.
1.שינוי זויות המצלמה
אני יודעת שאת התחלת למדל לפי תמונה קיימת: שימי לב לזווית של המצלמה בתמונה המקורית ונסי לשחזר אותה.
הסיבה שאני אומרת זאת היא כי כרגע הזווית של המודל אינה מטיבה עימו:
אנו רואים הרבה מהפרקט אבל פחות מהחלל.
ברוב הרינדורים נרצה למכור את החלל ולכן חשוב להגיע לזווית אופטימלית. אז קודם כל נעשה שנוי בזווית עצמה, כך שתהיה בדיוק לפי התמונה המקורית.
2. זמן רינדור:
אין ספק ש-8 שעות הינו זמן לא מבוטל.
היה אפשר לחסוך אותו על ידי רינדור בגודל קטן יותר או באיכות נמוכה יותר.
במיוחד עבור דברים שקל לראות כמו הצבע של הכריות, הפרקט והתאורה.
3. צבע הכריות:
האם אני מבינה ממך שהצבע שלהן אינו ירוק זרחני? בדקי אם הפאה הלבנה פונה למצלמה, ואם כן, בדקי את הגדרות החומר.
4. הפרקט:
כרגע הפרקט חסר חספוס: הוא נראה מוחלק כולו בצורה אחידה. פרקט אמיתי נראה קצת מחוספס, עם פוגות- השתמשי במפת באמפ כדי להשיג את האפקט.
5.הצל-
מה היית רוצה שיקרה איתו?
האם סידרת את האור והצל בצורה הנכונה דרך השמש של סקט'צאפ? (סרגל הכלים Shadows)
בפעם הבאה אנא צרפי גם את צילום המסך של המודל מתוך סקט'צאפ, כדי שנוכל להבין מה הכוונה בוילון הפוך וכדומה.
וגם את התמונה המקורית.
נסי מעכשיו לרנדר רינדורים קצרים ומהירים לפי ההגדרות שלמדנו בכיתה.
המשיכי את השרשור הנוכחי בפורום והמשיכי לעדכן אותנו בהתקדמות
בהצלחה !
ענבל