התחברות



×

התראה

הפורום נמצא במצב קריאה בלבד.

הגדרת חומר

לפני 12 שנים 3 חודשים #483 מאת מגי דוידוב
ענבלי לילה טוב,
אחרי שאני קובעת חומר לבלוק/פאה ומנסה לתת לו קצת ברק החומר נהפך להיות מראה
ואני מגדירה אותו כמו שצריך בדקתי את עצמי כמה פעמים הוא עדיין מגדיר לי את החומר כמראה מבריק,ולא ניתן לשינוי..
וזה לא פעם ראשונה זה קורה לי..מה שקרה בפעמים הקודמות פשוט הייתי מתייאשת וחוזרת לעבור למחרת והכל היה מסתדר..
האם יש באגים בהגדרות מפעם לפעם?
או סיבה אחרת?

תודה מראש
מגי
לפני 12 שנים 3 חודשים #484 מאת ענבל תורי
הי מגי,

ברגע שאנחנו מגדירות חומר עם שכבת של רפלקשיין ( Reflection) כלומר ברק, הוא אוטומטית נהפך לחומר הכי מבריק שאפשר, כלומר- מראה.

כדי להפוך אותו לחומר שאינו מראתי יש להפחית את הערכים שלו.
זה אינו באג, זו פשוט הצורה שוי-ריי עובד בה.

איזה חומר את מנסה לעשות?
לפני 12 שנים 3 חודשים #486 מאת מגי דוידוב
בוקר טוב,

נסיתי כל מיני חומרים שיש לי במודל
אם זה דק אם זה צמחים אם זה שיש
הכל נהיה לי מראה ולא ניתן לשינוי
לפני 12 שנים 3 חודשים #487 מאת מגי דוידוב
ד"א ניסיתי גם ליבאה את החומרים בויסמט שקיבלתי ממך גם לא יוצא מה שמוגדר
לפני 12 שנים 3 חודשים #488 מאת מגי דוידוב
מצו

רפת דוגמה
קבצים מצורפים:
לפני 12 שנים 3 חודשים #491 מאת ענבל תורי
הי מגי,

אז את בעצם אומרת שלא משנה כמה את מנמיכה את ההגדרות, זה עדין נשאר מראה?

ראשית כל, הפרמטרים שהראית בקובץ המצורף לא יכולים להיות מראה, ברגע שתלחצי על הכפתור של ה Preview מתחת לחומר, התמונה תשתנה ואת תראי את החומר עם הפרמטרים החדשים.

כאשר את מביאה חומר מוכן מראש (כמו שכתבת, חומרי Vismat) הדבר הוא זהה: לחצי על כפתור ה Preview ותראי את התצוגה המקדימה משתנה.

אבל את בהחלט יכולה ליצור חומר חדש בעצמך, את יכולה פשוט להפוך את החומר ממבריק מאוד לכזה שיש לו רק שכבה דקה מבריקה, על ידי שינוי הפרמטרים הבאים:




כאשר אנו משתמשים באפקט פרנל ( הוא נקרא Fresnel באנגלית אבל ה S היא שותקת) אנחנו גורמים לחומר להפוך למבריק בצורה רכה ונעימה הרבה יותר.
כמובן שסוג כזה של מבריקות אינו מתאים לכל חומר, אבל לפרקט כמו שהראית בתמונה הוא ממש מושלם.

בהצלחה! ספרי איך הלך :)

ענבל
קבצים מצורפים:
לפני 12 שנים 3 חודשים #495 מאת מגי דוידוב
ענבל נראה לי יש בעיה אצלי,
אני מיבאה חומר לפאה היא נתפסת ואחרי שניה היא נעלמת אי אפשר להגדיר כלום הכל נראה שונה אם אני מגדירה bump זה לא נתפס..

מה אני עושה?
לפני 12 שנים 3 חודשים #496 מאת ענבל תורי
הי מגי,

זה נשמע כמו 2 בעיות:
1. חומר חדש שאת מביאה לפאה לא "נתפס"
2. מפת הבאמפ לא נתפסת...

זה נכון? או שהתכוונת ששתיהן אותה הבעיה איכשהו?

ומה לגבי הבעיה הקודמת, האם הצלחת לייצר חומר פחות מבריק ולראות שהחומרים כן נראים טוב לאחר שלחצת על ה Preview?
לפני 12 שנים 3 חודשים #497 מאת מגי דוידוב
כן לא נתפס,
הצבעים לא צבעים שאני רוצה,גם במפ ששם הוא נתקע באיזה חלון שנקרה texture editor
על none ולא זז עד שאני סוגרת אותו ב איקס והוא לא משנה הגדרות של במפ
גם בהדמיה מאתמול אותו סיפור
אני יודעת איך מגדירים חומרים אך הכל נקע לי וגם אי אפשר לשנות זה נשאר עם הגדרה הראשונית שאני מגדירה
ועכשיו זו הדמיה אחרת אותו סיפור..

לדעתי זה משהו בתוכנה כי בהדמיה שניה אני ממשיכה את הגינה ואת הפנים רנגרתי הכל היה מצויין.
לפני 12 שנים 3 חודשים #498 מאת ענבל תורי
אם זה משהו שקורה לך רק בקובץ אחד, נסי קודם כל לסגור את תוכנת סקאטצ'אפ ואז לפתוח מחדש.

אם זה לא עובד, תמיד תוכלי לנסות להעביר את כל הקובץ לקובץ חדש על ידי Copy- Paste

או לנסות להפעיל את אותה הפעולה על חומר אחר. אולי רק חומר אחד הוא בעייתי?

יש איזשהו באג קטן עם ויריי שכאשר פותחים את חלון הבאמפ (בין השאר) הוא פותח אותו פעמיים כאילו, ואז בפתיחה הראשונה לא רואים הגדרות, אבל בפתיחה השניה כן רואים אותן.
שימי לב אם זה לא המצב.
לפני 12 שנים 3 חודשים #499 מאת מגי דוידוב
זה קורה בקובץ שני שאני עובדת מאתמול,
לא כל החומרים אבל הרוב שאני רוצה להגדיר....

אף פעם לא קרה לי דבר כזה...הייתי מגדירה באמפ וזה היה מתעדכן מייד בלי שום חלונות נוספים שנתקעים
לפני 12 שנים 3 חודשים #500 מאת ענבל תורי
אם לאחר משחק עם החלון זה עובד- אז תדעי שפשוט היה לך מזל שהבאג הזה לא תקף אותך קודם :)

ואם זה עדין לא עובד, נסי את מה שכתבתי מקודם.

בהצלחה!
שמחה לשמוע שאת מרנדרת כל כך הרבה, איזה כיף :)
לפני 12 שנים 3 חודשים #501 מאת מגי דוידוב
תודה ,
אמשיך לנסות
לפני 12 שנים 3 חודשים #513 מאת מגי דוידוב
נראה לי ויראי שלי הגיע לסופו,
עכשיו החוץ maps לא נפתח לי בכלל
לפני 12 שנים 3 חודשים #514 מאת מגי דוידוב
*חוצץ
זמן ליצירת דף: 0.324 שניות
Cron Job Starts