הי מירב,
מנסיוני, ברגע שלקוח יודע שהוא יכול לבקש תיקונים-> הוא יבקש אותם.
לכן, צריך באמת להגביל כמו שאת עושה.
את כמובן מחליטה מה זה אומר תיקון-
שינוי במבנה,
שינוי בחומריות,
שינוי בזוית או בהוספה של פריטים וכו'...
מקובל לתת 2 סטים של תיקונים (כמובן, תגלמי את השעות שאת משערת שזה יקח במחיר הסופי)
ולאחר מכן, לתת תיקונים נוספים לפי שעה.
אני לא חושבת שאת צריכה שהתיקונים יהיו חצי מחיר, זה גם יגרום כנראה ללקוח להיות יותר החלטי בשלב
מוקדם יותר.
זה כמובן מהניסיון שלי בתחום הזה, אפשר תמיד להיות יצירתיים ולשבור את השוק בדרכים אחרות
בהצלחה!