התחברות



×

התראה

הפורום נמצא במצב קריאה בלבד.

הדמיית לופט - תהליך עבודה

לפני 11 שנים 9 חודשים - לפני 11 שנים 9 חודשים #1243 מאת orenvfx
היי כולם מה המצב?
הדמיית לופט - סטודיו
הדמיית קונספט שהתחלתי ככה בראש וזרמתי איתה למחשב :)

התוכנות שבהן השתמשתי

3DS MAX
VRAY
PHOTOSHOP

התחלתי במידול החלל. עברתי למידול דלת הזזה הגדולה, פרטים כמו קרניזים ולאט לאט מוסיפים רהיטים, מדמיין את העיצוב תוך כדי עבודה

הוילון- התחלתי כ PLANE רגיל, והתחלתי לשחק עם סימולציית בדים עד לתוצאה רצוייה של וילון מתנפנף ברוח :) .

בשלב זה התחלתי ליישם תאורות ומצלמה.

תאורת שמש כתאורה ראשית, סביבה, ותאורה משנית לפתח הגדול של הדלת, עוד כמה תאורות (אקסטרה) נסתרות מצד ימין בצבע יותר חמים שנותנות אוירה
לאחר מכן אני מתחיל לעבוד עם המצלמה של ויריי, מאזן את הלבן (white balance) פותח צמצם ומנסה להגיע להרמוניה מושלמת מול תאורות וחשיפה על מנת לא לשרוף את הסצינה. לסביבה בחוץ אני די מאפשר חשיפת יתר, ככה זה גם עובד במציאות.
כמובן שבשלב זה אני עובד עם חומר אפור ללא שום השתקפויות על כל הסצינה ( override material) וזה מאפשר לי לבדוק את התאורה וחשיפות בקלות וגם דורש פחות זמני רינדור לבדיקות.

מתחיל לתת חומרים. מתחיל עם קירות ועובר לרצפה, בכלל אני ממליץ לעבוד על פרטים גדולים ולעבור לאט לאט לקטנים. עושה סדר בראש.
לאחר חומרים כבר אין לנו הרבה בהירות כמו עם החומר האפור הכללי אז ייתכן שהסצינה תראה יותר חשוכה מעט. אני ממליץ לא לגעת בערכי התאורה ולא לנסות לחזק תאורות אלה לעבוד עם המצלמה של ויריי ולשנות ISO או מהירות צמצם, חייבים להבין שהמצלמה של ויריי היא ממש חיקוי מוצלח ביותר של מצלמת רפלקס אמיתית! לכל אנשי ההדמיות במידה ולא יודעים אני ממליץ ללמוד לתפעל מצלמה מקצועית זה יעזור לכם המון בהדמיות!

וככה ממשיכים ועושים המון רנדרים של טסט באיכות ירודה על מנת לשנות פה ושם את הסצינה עד שאתם מרגישים שזהו! הגעתם לתוצאה הרצוייה!

מרנדרים באיכות גבוהה

כעת אנחנו עוברים לשלב הכי חשוב! פוטושופ!!
מעביריםאת הרינדור "הנקי" לפוטושופ - RAW RENDER .
שכבות, תיקוני צבע , תוספות שונות הן אלו שייתנו לרנדר שלכם אקסטרה יופי, פוטושופ או כל תוכנת עיבוד תמונה זהו שלב חשוב מאוד ובלתי ניתן לויתור לדעתי!
אלו תוכנות שכוללות "תורה" שלמה וחובה חובה חובה לשלוט בהן בצורה מלאה.

וזהו לבנתיים חברים. מקווה שעזרתי :)

אורן לבנטר- הדמיות ממוחשבות




Uploaded with ImageShack.us
קבצים מצורפים:
המשתמש(s) אמרו תודה: ענבל תורי
זמן ליצירת דף: 0.126 שניות
Cron Job Starts